Logo – brändisi keulakuva

Logo on brändi-ilmeen perusta. Se kuvastaa yritystä, palvelua tai tuotetta. Logon ympärille voidaan rakentaa kokonainen brändi-ilme väreineen, muotoineen ja lisäelementteineen. Graafinen ohjeistuksen avulla luodaan ulkoasulliset säännöt luotujen elementtien käytölle eri medioissa.

Asiakasta kuunnellen ja luovaa kokemustamme käyttäen syntyy parhaat logo-ideat, jotka loihdimme lopullisen logon ja brändi-/yritys-ilmeen ulkoasuun.

Referenssejä logoista

Olemme luoneet vuosien varrella useita näyttäviä ja loppuun mietittyjä logoja, joiden onnelliset omistajat kantavat niitä ylpeydellä. Alla muutamia esimerkkejä.

Klikkaa kuvia, jotta näet ne suurempina.

Laitetaanko Logo rakenteille?

Ammattimainen, selkeä ja loppuunsa mietitty logo, joka kuvastaa brändiäsi.

Jos sinulla on jo idea logosta ja olet hahmotellut sitä, voimme käyttää sitä lähtökohtana logolle.

Uuden logon peruspakettiin kuuluu:

  • Suunnittelupalaveri etänä tai kasvotusten
  • Logon visuaalinen suunnittelu
  • Logon tekninen toteutus
  • Värillinen ja musta-valkoiset versiot tummalle ja vaalealle taustalle
  • lopullinen työ käytetyimmissä kuvaformaateissa JPG, PNG, PDF

Olemassa olevan logon muutostöinä teemme:

  • Logon muutokset ja freesaus
  • Logon skannaus ja vektorointi

Brändi-/yritys-ilme

Viedään ulkoasu vielä logoakin pidemmälle ja luodaan kokonainen ilme logon ympärille.

Brändi-ilmeellä viestität laajemmin brändiä ja tuot näkyvämmin kokonaisuuden esille. Samalla varmistut, että brändisi näyttää aina suunnitellun mukaiselta kaikkialla – käyntikortissa, mainoksissa ja julkaisuissa, sekä verkkosivulla.

Tärkeintä suunnittelussa on luoda brändille mielikuva, jota halutaan viestittää.

Brändi-ilmeen perusosa-alueet

  • Logo ja värit
  • Lisäelementit, kuten kuvat ja graafiset elementit
  • Typografia
  • Graafinen ohjeistus

Scroll to Top